Freeedag hela dagen!

publicerat i Allmänt, Katterna, Träna;
Mitt datorkrångel på jobbet fortsätter.
Den blev lagad och pajjade igen, så nu ska det bytas en del grejer och jag håller tummarna för att det inte blir ominstallation. Det tar så lång tid att få tillbaka allt som det ska vara, särskilt med ritprogrammen. Så här såg skärmen ut i morse.
 
 
I går kväll var det gott att leva, det slutade regna och båda stora tjejerna åt middag med mig, tacos blev det... Tacos och sol på Sommarvägen.
 
 
Katten växer (200 gr på två veckor) och är ibland aningen intensiv, precis som en kattunge ska vara men själv uppskattar jag dom mer när dom är vuxna och har lite karaktär och distans. På nätterna ligger han helt still och nästan alltid i min säng.
I förrgår var han med när jag tränade på mattan, helt plötsligt är han under mig vid situps och armhävningar, han kanske helt plötsligt blir platt om jag inte ser upp...  eller ner.
Jag försöker lägga på mer tyngd på axlar och armar, men det är såååååå tråkigt. Sånt som inte är mätbart är just nu tråkigt, samtidigt som löpning inte räcker för hela kroppen... så bit ihop bara.
 
 Nä, nu ska jag äta matlådan... tacos!
 
 

Kommentera inlägget här :