Jag fryser

publicerat i Allmänt;
Att jag fryser hänger inte alltid ihop med ytter- eller innetemperaturen utan kommer lite random. Jag var helt övertygad om att det skulle blir bättre när jag slutade röka och det blev det, men inte bra. Jag fryser fortfarande så det gör ont i kroppen (men mest händer och fötter) och alla leder känns tröga.
 
Jag hittade en bild från 2010, när lillan var några veckor gammal, jag SER på bilden att jag fryser om händerna. Dels på färgen och på hur jag håller dom. Men vaaaarför fryser jag så fortfarande?
(och visst är dom så söta mina föräldrar, maj gaaaad)
 
Det tar lång tid innan sängen blir varm när jag ska sova, trots att jag lindar in mig som en kåldolme. Ibland fuskar jag med värmedynan i fotändan.
Jag kan inte simma i den "vanliga" bassängen utan att få sendrag i fötter och ben, det är bara babysimmets 34 grader som passar mig just nu.
 
Dom kvällar som jag varit ute och sprungit är jag okej, men jag hinner oftast varva ner innan jag ska sova... så fryser gör jag i alla fall. Kanske ska springa varje kväll och lite senare, är det universum som ger mig ett tecken "-Du skall utöva någon form av motion före sänggående, varje kväll!". Herreguuud...
 
Nä, bäst att sluta svamla och skynda ner under täcket. Halvdag och babysim i morgon!

Kommentera inlägget här :