Skön sommardag

publicerat i
Jag vaknade till regn i morse, sånt regn som smattrar på altanens plåttak så det brummar i hela huset.
Klev upp och röjde av lite frukost, tvätt och dammsugning. Skyndade in i duschen eftersom jag var tvungen att åka till Biltema för att köpa bromsskivor och belägg till bilen (så tråkiga utgifter inför semester). Sov i stort sett hela resan ner och hem igen.
 
Det bästa var ändå att jag äntligen köpte den där kökslampan som jag är kär i.
 
Söder från IKEA.
Love it!!
 
Jag har en Glimt sen tidigare, den som har touchdimmer.
Jättepraktiskt men den är inte lika bulligt snygg som Söder.
 
Vi avslutade dagen med kaffe på baksidan och lillan fick en hink med vatten att leka med. Varm och härlig sommareftermiddag. Bäst att njuta!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mammaTea:

Fin lampa.

Sv;
Filmen vi såg hette Man on a ledge. En ok film enligt mig, en bra film enligt husbandet.

Kommentera inlägget här :