Fest

publicerat i
Jag har varit inne i en fest-torka ett tag.
Men nu händer det en del kul grejer.
Först var jag på ett Awesome Garden Party (som vid någon tidpunkt under kvällen blev omdöpt till "Awkward garden party"). Awesome, verkligen!
I morgon ska jag på tjejmiddag (det var många, många år sen sist).
I slutet av juli ska jag på en till fest. Med följande inbjudan:
 
Här kommer temat för festen; Håll i hatten, temat är: Hatt.

Sedan är det upp till var och en hur glada i hatten man är eller blir men inget hattande hit och dit..utan hatten av för de som kommer med hatten på.
Vi ser till att det finns fula hattar att låna (i form av dumstrutar) för de som inte vågar eller "glömmer" hatten hemma!
Man kan med fördel matcha klädsel till hatten vilket gör det hela ganska fritt..allt från badhatt till pälsmössa..ja ni hattar poängen.
Hatt så bra så länge!
 
Pälsmössa, HA HA HATT! Så jäkla bra skrivet, min idol och jämlike vad det gäller humor (och en del andra saker).
 
Vad tycker ni om den här hatten?
 
Är keps hatt?
Undrar om det finns några minimikrav på storlek?
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Halloj!

Adressen till den nya bloggen är miraklensmamma.blogspot.com.

Ha en skön helg!

Kram Sara

Kommentera inlägget här :