En ny favorit

publicerat i Allmänt;
Det är inte barnet jag menar med "en ny favorit", det är klänningen jag snart ska visa, men först några bilder från dagens Lucia-lotteri (vi har slutat rösta, nu lottas Lucian, tack och lov).

Nr 6, räknat från vänster (om man bara räknar de kvinnliga då, såklart).


Nr 2 från vänster (oavsett hur man räknar).


Nr 1, såklart!

Nu väntar en intensiv period för 17-åringen, mycket i skolan, full fart med körkortet och sen lussandet.
Min lillesyster blev lucia (1993?), hon vet precis hur pälsarna luktar och hur jobbigt det är. Men en erfarenhet rikare kommer hon bli, bo på hotell i en vecka, lussa runt i hela kommunen... inte så tråkigt... inte alls.





Den här klänningen såg jag på modeshowen vi var på förra veckan, skitsnygg!! När 30% kupongen ramlade in så åkte jag och köpte den, å den är lika skön som snygg! KappAhl!

Jag köpte ett par strumpbyxor till, det kan vara det närmaste jag kommit till "kalasbyxor". Alltså, skärpning KappAhl, långa fötter och häng är inte kul!!

Jag kompletterade med benvärmare från Lindex

Och hittade en till klänning.


Nu ska jag återgå till film en stund, sen är det kväller!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av "mellanlillesyster":

1994 var det och pälsarna luktar skit och jag var trött på lussebullar och pepparkakor i flera år..men sååå kul vi hade :)

2:a kommentar, skriven , av Romina:

Vad kul för henne att få vara med om det iallafall =) Det är ju en upplevelse i sig!



Skitsnygga klänningar också!



Hoppas det är bra med hela familjen <3

Kommentera inlägget här :