Choklaaaaad...

publicerat i Allmänt;
Eftersom alla värden var så himla bra och allting är så toppen (förutom att det är tungt och lång tid kvar) så belönade jag mig själv med choklaaaad...  ni som känner mig vet att jag väldigt sällan köper chokladkakor och OM jag gör det så är det små med svartpepparsmak och alltid mörk choklad.. alltid...




Men idag slog jag till med en, Marabou Cookies Cream, attans vad gott!!!

"Marabou Mjölkchoklad med dubbel fyllning; mjuk gräddkräm med bitar av chokladkex och en mörk chokladsås."

Det kommer en nyhet från Marabou v 42:

En vit chokladkaka med en hint av vaniljsmak! Jag tycker att vit choklad passar bäst till glass och efterrätter, den är alldeles för söt att äta "rakt av", men jag ska prova i alla fall. Förpackningen är skitsnygg!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eVis:

haha



"-förpackningen är skitsnygg"



Lät gott men tror nog att jag tycker det är väl sött



Kommentera inlägget här :