Tisdag!

publicerat i Allmänt;
Uppe med tuppen.. vi har bestämt att om lillan vaknar mellan 06-07 så är det morgon, i morse var klockan 05:38 och alltså över 06 när hon ätit färdigt. 
Så kanske den morgonrutinen faller på plats nån gång innan hon fyller 18 år.

Jag var så glad (pigg?) att hon ibland hade 4 timmar mellan måltiderna på natten och att hon några nätter inte bajsade så jag måste upp och byta, men TJI fick jag!
Nu är hon inne på andra dygnet med mat varannan timme (det brukar ta ett dygn att öka på maten, inte två)! Så ju oftare hon äter desto tröttare blir jag och då blir det mindre mat och då äter hon oftare, ni fattar!
Man blir snurrig av nedåtgående spiraler.

Men på något sätt så rukar det lösa sig :-)

Nästa helg ska inte hennes far arbeta, så då kanske jag kan få vila lite... kanske...

I vilket fall så är det dax för hennes läkarbesök idag, kolla ögon och höfter och... det där vanliga. Väga och mäta antar jag också.

Kommentera inlägget här :