Leta barnvagn..

publicerat i Gravid;
Eftersom vi anser oss ha hyfsat gott om tid att leta barnvagn på så har vi kikat igenom
begagnatmarknaden ordentligt.
Vi är överens om att köpa begagnat, men det är tydligen det enda också...

Jag är inget stort fan av barnvagnar eller promenader, ingen större expert alltså.
Men när den blivande fadern ber mig förklara skillnaden på dessa två vagnar så tror jag att jag dog lite.

Bilden dödar lite lusten att leta vagn i alla fall... så nu går jag raskt över
till att leta bilstol så vi får hem lilla kräket i alla fall.
Sen får det lösa sig med vagn, vi kan säkert ha två ;-)
Jag tänker inte leta mer, that's it!

Däremot frossar jag i barnkläder...

Den här från Oii kanske kan vara något:
 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av romina:

Barnvagnar är väl roligt! ;D och allt som har med barn att göra ;)

Kommentera inlägget här :