En fuskmammas bekännelser!

publicerat i Allmänt;
När min syster fyllde år så fick hon boken "Ketchupmamman- Saker jag inte vågat berätta för BVC" av mig, jag hann inte tjuvläsa den... så jag måste köpa den till mig själv också. Eller önska mig i födelsedagspresent!!


I julklapp från mamma och pappa fick jag "En fuskmammas bekännelser - Det första året"

Jag ser fram emot att ha en liten stund över till att läsa den.

Egentligen skulle jag läsa "Bitterfittan" först, men den får finna sig i en andraplats nu.


Jag tycker att det är roligt när bloggar blir till böcker, det behöver inte vara Hollywood för att vara intressant, inte för min del i alla fall. Jag är en vardagsmänniska som kan uppskatta det lilla.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MANDYS-GRAVID BF 24/2:

tack för tipset :)

Kommentera inlägget här :