Köpa ut?

publicerat i Allmänt;
Min konversation på telefon, ur min kollegas hörvinkel:

-Hej gumman!
-..................
-Ni ska köpa vad??
-.................
-Varför då?
-.................
- NEJ, jag tänker inte köpa ut åt er!
-.................
-Men då får väl hennes föräldrar göra det då, eller ringa mig, eller så får du komma på bättre argument.
-.................
-Men jag hämtar er efter jobbet så får vi prata mer.

Kidsen behövde alltså ett paket smällare till en filminspelning på skolan, lillan behöver verkligen öva på att förmedla ett budskap och inte börja med att säga "-Du MÅSTE"... jag blir lite vrång när jag MÅSTE göra saker oavsett om jag vill eller inte :-) I vilket fall så gjorde dom en riktigt sweet deal på järnaffären och kom hem med en påse med gott och blandat.

Kommentera inlägget här :